tisdag 5 februari 2013

Träningsvärk

Alltså jag gick gymintro på Nordic Wellness där jag tränar och fick ett program jag skulle köra efter.

Senare den kvällen gick jag dit och utövade hela programmet plus lite till eftersom det var galet mycket folk, en söndag kväll, vad trodde jag egentligen?

Tror det blev 13 maskiner 3x12 repetitioner av typ maxvikt (ben, armar, axlar, bröst, rygg och mage)
Igår hade jag rätt så ont. Om jag känner efter så har jag ondare idag men eftersom jag haft så kul på min första arbetsdag så har jag inte känt efter förrän jag parkerade bilen i Sjöstan.

Har inte tränat riktigt på över 5 år ska väl tilläggas.
Men faan vilka muskler jag kommer få! ;)

2 kommentarer:

  1. Vad härligt :D Även fast det är skit så finns det inget bättre än träningsvärk :)

    SvaraRadera
  2. Snygging! Vad duktig du är! <3

    SvaraRadera