måndag 4 februari 2013

Kick Off

Torsdag och fredag förra veckan blev så mycket bättre än vad jag hade hoppats på.
Det var enkelt att hitta dit och från det att man hade satt sin fot på Hotell Kristina så blev man bortskämd till tusen.
9 härliga människor är vi från Sundsvall (som jag har en gemensam kompis med) till Göteborg som ska berika Sverige med mer KOSING åt folket.

Bra/intressant/lärorik kurs i dagarna 2, roliga "gubbar", dialektsköna kollegor, god mat, gott vin och en skön säng.

Idag hämtade jag min nya bästis på Hertz. En fördel med att ha sin bättre hälft i branschen.
Fick en språjlans ny S60 som endast gått 63 mil.
Det var liksom kärlek vid första trycket på pedalen, magiskt!
Jag hade ju även hoppats på att få kicka igång allt idag, men distributören har inte gjort sitt jobb så 3 av 9 har fått avisering och här sitter jag och väntar på att telefonen ska ringa, men nu jävlar hände det nåt! :)

3 kommentarer:

  1. Men guuud vad kul! LYCKA TILL!!! //Ida

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att bli lite bortskämd :) Har du nytt jobb?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Hanna jag har ett nytt jobb, läste att Du varit på intervju och jag håller tummarna för Dig :)

      Radera