tisdag 19 februari 2013

Here we go again

Paulina vaknade imorse och hade ont i hjärtat, de pratar mycket om kroppen då de har JAG-tema på dagis, och man kände verkligen hur hjärtat slog nästan 3 slag/sekund.
Hon hade feber och mådde verkligen kasst så jag ringde 1177 som sa att vi skulle åka in till akuten.
Niklas åkte till Sacchska och jag lämnade Nathalie på dagis och åkte sen och jobbade.

Det gjordes ett ekg som inte visade något onormalt och dem trodde att det var influensan.
På väg ut från sjukhuset kräks hon.

När jag nästan är hemma efter mina 8 ombud ringer Niklas och säger att hon kräkts igen.

Vi gör ett byte, han åker och jobbar så är jag hemma.
Min underbara mamma hämtar Nathalie på dagis så vi kollade på Prinsessan och grodan tills dem kom hem.

Paulina hade fortfarande feber när hon nu la sig men har inte kräkts nåt mer och magen är normal.

Och jag har troligen fått ögoninflammation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar