söndag 16 september 2012

Paulinas 4-årsdag

Vi började med sovmorgon, jag och Niklas alltså.
Sen skickades Paulina in i sitt rum och hon fick sina presenter från oss.

Nöjd tjej hej!

Efter frukosten invigdes de flesta leksakerna, bl.a. mina gamla Barbiedockor som hon från och med idag fått ärva.
Niklas for iväg på derby och min mamma kom och hjälpte till med barnen samt förberedde tårtan medan jag kämpade med mina smörgåstårtor.
Dem tog lång tid att göra men det var lätt värt det!

Efter att Nadde och Luna kommit så kom alla på en gång och det blev mycket paketöppning på en gång.
Då derbyt drog ut på tiden så började vi äta och jag blev överöst med komplimanger, ungarna åt korv med bröd, och jag håller med, det var gott!
Nästan allt gick åt.
Det blev en bärtårta denna gång, ett önskemål från 4-åringen, och det blev endast 1 bit kvar av den.
Hade även gjort en gudomlig kokosrulle och lite kakor, kolasnittar och bondkakor som även dem gick åt.
Tack alla inblandade för en lyckad dag och för alla fina presenter!
Några av presenterna, hårspännen och sånt, Barbiebil, biobiljett, målarbok, spel och memory, Alvin och gänget 3, el-tandborste med Barbie m.m. m.m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar