söndag 9 september 2012

Långhelg

Niklas for till Orsa med jobbet i fredags så jag och tjejerna har haft killfritt.

I fredags hade vi fredagsmys och kollade på Pocahontas och åt lite ostkrokar.
När barnen somnat kollade jag på Letters to Juliet som jag fått av bästa Tina, helt fantastisk film!

Igår tog vi bussen till Värmdö och Nadine och hennes flickor.

Vi blev bjudna på lunch och så åkte vi ner till Siggesta och tjejerna fick rida på Pocahontas.
Nathalie var livrädd för hästen men rida skulle hon göra och så var det med den saken.

































Tack tjejer för en urmysig dag!
Vi kom hem lagom till middagsdags och lyxade till det med en honungsmelon till efterrätt, mycket uppskattat ;)
När tjejerna somnat kollade jag på en Irene Huss film så nu har jag sett alla dem också.

Idag kommer Niklas hem och mormor har tagit dem till en lekpark så jag kan få städa upp lite innan jag sen möter upp dem på lekparken.

Imorgon och på tisdag är det planeringsdagar på dagis och därmed stängt så imorgon ska vi baka med mormor och på tisdag ska vi troligtvis till Andy's Lekland.

En lyxig långhelg för tjejerna med andra ord :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar