torsdag 9 september 2010

Torsdag

Igår somnade hon vid matbordet när vi käkade pannkaka.
Hon sover sällan på dagis, vilket vi tycker är bra, och det resulterar i en trött unge på eftermiddagen.
Jag filmade men det gick inte att lägga upp videon så jag visar en liten bild istället.
När jag hade plockat undan allt så sov hon riktigt tungt.
Imorse var jag otroligt trögstartad, hon kom in till oss vid 2-tiden.
Hon snodde ett nagellack av mig och jag var väldigt pissnödig när jag vaknade, som alla mornar, så jag gick på toa först innan jag skulle ta tillbaks det för hon kan ju inte få upp den ändå när jag knappt kan få det.
När jag är klar sitter hon i sin soffa och målar sina naglar!
Det verkar inte ha spillts nåt men pekfingernaglarna hade fått en ljusrosa nyans, och lite på fingrarna också, tur att hon tog en diskret färg iaf.

Sen strejkade hon på allt annat efter det så nu är jag trött och less och skulle helst av allt vilja gå och sova.
Men då kan jag inte sova inatt och det vill jag verkligen göra.
Ska till kiropraktorn imorrn förmiddag och även hennes man skulle vara med, har jag otur så kanske det inte går att göra nåt åt ryggen då den verkligen är inflammerad till tusen. Spelar liksom ingen roll vad jag gör, om jag tar det lugnt får jag ont av det också...
Har beställt ett bäckenbälte som jag hoppas kommer idag, annars kommer det imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar