torsdag 16 september 2010

2 jordsnurr! ♥

Dagen började 7.30 när klockan ringde.
Födelsedagsbarnet och jag låg och drog oss lite, tills hon såg att pappa var hemma, då hoppade hon upp i sängen och skrek att pappa har kommit hem!
Han var i Åtvidaberg igår och kollade på fotboll och kom hem när hon låg och sov.
Men hon vaknade strax innan det blev födelsedag och ropade på mig så Niklas fick bära in henne till oss, men tror inte hon var så vaken då egentligen :P


Hursomhaver, hon sa att hon var hungrig och ville ha frukost, tills hon fick presenter.
Vi har 5 små presenter till henne, jag gav henne 2, och sen var frukosten som bortblåst.
Hon fick ett till om hon åt frukost och det gjorde hon.


Nu stinker det här hemma, har gjort kanelbullar och dem ser så jävla bra ut, hoppas dem smakar lika bra :P
Har även gjort en banankaka med en stänk av daim i.
Kolasnittar gjorde jag häromdan, chokladbollar står på schemat nu och sen blir det kladdkaka.
För imorrn är det balas (jaa hon säger faktiskt så!) för våra närmsta och Paulina ser fram emot det som ingen annan :D



Igår hade vi celebert besök av Ida och Tilde.
Vi bjöd dem på middag, hemlagade köttbullar *mums*
Paulie fick present, jättefina bakgrejer och ett ursött förkläde, hon ville ju baka på en gång :)
Tjejerna lekte SÅ himla bra med varann, ibland blev det avundsjuka, MIN!! Ni vet men det var så fantastiskt att se. De jagade varann genom hela lägenheten och var toksvettiga. Ibland tog dem ett stopp för att ladda batterierna i hennes soffa, och i stundens hetta så råkade dem krocka ihop och Paulina blödde näsblod. När det slutat blöda var det som bortblåst och dem körde på igen.
I oktober har dem varit bästisar i 2 år, helt galet!

Så här söt är Tilde nu för  tiden, bilden är tagen av Ida på Tildes 2-årsdag ♥

Vid den här tiden för 2 år sen hade vi varit inskrivna på SÖS i drygt en timme.
Jag var helt slutkörd efter att ha haft värkar i 2 dygn och inte sovit en blund.
Men det dröjde ända till 22.30 innan vi fick träffa Bubba för första gången, som var en tjej såklart, en Paulina, det såg pappa på en gång serru, jag var för upptagen med att gråta glädjetårar och beskåda det lilla underverket som sedan visade sig att inte vara så liten, 54 cm lång och 3670 gram (normaltung)


Älskade lilla (stora) dotter vad Du gör mig lycklig!
Sen Du kom in i mitt liv har inget varit sig lika och jag älskart!

Du pratar om Din lillasyster hela tiden och Du längtar verkligen efter henne, och jag hoppas verkligen att det kommer hålla i sig för jag vet att Du kommer bli världens bästa storasyster till henne.
Där finns det inga som helst tvivel.

Jag hoppas Du förstår hur mycket Du betyder för mig och hur mycket jag älskar Dig, nu sitter jag här och gråter, av lycka, jag är så lyckligt lottad som fått en sån pärla som Dig och jag längtar efter att få se Dig växa upp och bli den vackraste av flickor ♥

GRATTIS på 2-årsdagen!!!

2 kommentarer:

  1. Åååå vad du skriver fint jag fick tårar i ögonen och vet du vad du har världens finaste familj jag förstår att du är lycklig ! kram

    SvaraRadera