tisdag 21 september 2010

Magkramper

Idag när jag vaknade hade jag ont i magen och ju längre morgonen gick fick jag mer och mer ont så när Niklas lämnat Paulina på dagis så somnade jag. Vaknade vid 13 tror jag och hade svinigt ont i magen.
Skulle iväg till kiropraktorn och glömde SL-kortet hemma när jag skulle kliva på tvärbanan så jag skyndade hem och stressade som faan för att inte komma mer än 5 min försent vilket jag även lyckades med.
Så efter den behandlingen hade jag ont överallt i princip.

Nästa gång ska hennes man få kolla på mig och hon berättade för mig idag vem han är.
Jag brukade kolla på Draknästet när det gick i SVT och hennes man var med där med en liten flicka som hade svårigheter att röra sig, alla som sett just det avsnittet måste komma ihåg det för jag satt och bölade som en liten flicka.
Känns lite coolt att han ska få kolla på mig och göra en bedömning :)
Nu när jag ätit mat så har jag inte ont i magen längre så jag vette tusen vad det var för nåt.
Kanske fått i mig alldeles för mycket sötsaker och för lite nyttigheter?
Jag hoppas jag inte får vara med om det igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar