lördag 4 september 2010

Home alone

Igår lämnade Niklas oss för att åka på KickOff i Göteborg.
Jag fick en tid till kiropraktorn så jag lämnade Paulie till mamma. Hon ska vara där hela helgen.

Kiropraktorn var grym, hon var jätteduktig och det gjorde svinigt ont.
Hon sa att jag var väldigt illa däran och hade en stor inflammation i ryggen som hon ska försöka få bukt på.
Hon knäckte lite rygg och nacke och tröck på dem värsta punkterna. Fick ett liniment från Thailand och 2 övningar som jag ska göra. Den ena stretchningen klarade jag inte av att göra idag, Niklas får hjälpa mig imorrn..

Paulie kom hem för en stund sen för att gå på kalas hos Charlie, där bjöds det på grillad korv och majskolvar och lite annat smått och gott :)
Nu är hon hos mamma igen och kommer hem imorrn.

Jag har sytt gardiner till hennes nya rum idag så nu kan hon börja flytta in :)
Det finns inga persienner därinne så det är därför vi väntat.

Nu ska jag mätta våra magar.

Och så är jag sjukskriven på 100 % också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar