onsdag 9 juni 2010

Onsdag

Jag vill passa på att tacka för alla GRATTIS jag fått här på bloggen, fejjan och IRL över graviditeten, Ni är så söta allihop! ♥

I helgen var vi uppe i Hudik, det var dags för min klassfest, 10 år sen vi slutade 9:an.
Jag hade rätt höga förväntningar men trodde inte att så många skulle komma då jag bara hört om typ 3 som skulle dit, men jag tror vi var 20 pers från båda 9:orna (AE1 och AE2)

Alla möttes på E-lounge först och minglade och kramades och pratade och skrattade, vi var näst först Diana, jag och Nettan.
Jag drack supergoda alkoholfria drinkar.
Sen var det dags för inskrivning på Stadt och sen gick vi ner.
Där var det ganska mycket folk för det var alla 9:or i Hudik/Iggesund m.m så det var många gymnasiekompisar där också :)

Det var mat vid 20-tiden och då var alla svinhungriga. Tyvärr var maten dålig, torr kycklingfilé med en potatisgratäng som var alldeles för salt, jag brukar inte vara så pjåkig med sånt men ALLA påpekade det så ingen var väl särskilt nöjd, dem tjänade nog in en hel del på drickat i baren, kanske var det som var tanken??

Ingen förrätt och ingen efterrätt, jo, en liten mintkaka som man brukar få till kaffet på restauranger.

Men trots den tråkiga maten så hade jag en supertrevlig kväll och det var skitkul att återse alla igen, vissa hade man ju faktiskt inte sett på 10 år så det var kul att se, alla såg nästan likadana ut, eller det var inte svårt att känna igen folk rättare sagt. Många har barn och det tycker ju jag är roligt såklart :)

Vi tog även ett klassfoto, haha, undra hur det ser ut :P Jag gillade inte att vara med på dem korten i högstadiet...

Niklas och Paulina var på underbara Amandas och käkade pizza och lekte lite i parken innan hon sen slocknade kl 19 i hotellsoffan. Niklas mms:ade en bild, har inte lagt in den i datan.
Vi glömde ju kameran hemma så inga bilder alls därifrån.
Paulina har träffat sina kompisar och hoppat massa studsmatta; ALLA har en bautastudsmatta på gården i Hudik :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar