lördag 30 november 2013

Värmebölja

Puh vad varmt det har blivit nu alltså,  kan knappt röra sig en meter utan att svetten dryper,  fast jag ska väl inte klaga, huden mår bra, den håller sig mjuk och len och den börjar bli fint solbränd.

Nathalie snubblade i trappen idag, enda nackdelen med att bo här på Seaview är att allt är så hårt och vasst, sten, så råkar man bara komma åt en kant kommer blodet direkt.
Hon satt länge och tjurade innan hon till slut vågade bada i poolen på eftermiddagen.

Poolbilden är för övrigt från ett annat lägenhetskomplex, Avatara, där det finns en pool på taket. Man ser horisonten och ganska mycket annat. Inte för folk med höjdskräck alltså ;)

Paulina har haft lite frågor idag men hon har inte varit ledsen, verkar som att hon ser fram emot en hel del även fast hon såklart tycker att det är tråkigt att jag och Niklas inte kommer bo tillsammans. Men jag och tjejerna kommer ha så roligt tillsammans sen och jag kommer uppskatta tiden med dem mer än vad jag gjort innan eftersom jag bara tyckt att dem har varit en belastning innan när jag mådde som sämst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar