onsdag 20 november 2013

Onsdag

Ja som jag skrev igår så somnade tjejerna före 17.
Nathalie vaknade upp några gånger och grät, första gången för att hon var sjöblöt av svett och dem andra gångerna tror jag det var för att fläkten blåste mot gardinerna så att det smällde och hade sig.
Jag somnade med henne och vaknade vid 4.
Uppdaterade mig på matchen som inte gick som förväntat och somnade sen vid 5 igen tror jag.
Paulina kom in vid 7 och Nathalie fick vi väcka vid 9, tror dem har sovit ikapp sig nu ;)

Idag har vi åkt moppe till Ban Phe och handlat på Tesco. 3000 baht gick det på och det är i runda slängar 650 spänn.
Fick otroligt mycket för pengarna, som alltid.
Bäst enligt tjejerna var Barbieflipflops :)

Sen har dem badat resten av dan, vilka vattendjur dem är alltså! Nathalie har fått en jättefin bränna redan, tänk om man hade hennes hy.
Paulina råkade drämma moppehjälmen på Nathalies läpp också så att hon började blöda, alltid är det nåt.

Nu är kl 20 och tjejerna verkar vilja göra allt annat än att sova. Själv ska vi fortsätta kolla på filmen Studentfesten som vi började kolla på igår men gav upp efter 20 minuter så att vi inte skulle somna :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar