torsdag 21 november 2013

Torsdag

Idag vaknade vi sent allihopa,  skönt på ett sätt men dagens planer fick skjutas på till morgondagen.

Vi har badat i poolen och slog även till på att gå över vägen till havet.
Varje gång jag satt min fot där blir jag attackerad av sandflugor men inte idag.
Havet var varmt och skönt men tjejerna tycker det är lite salt och läskigt med vågorna.

Lite senare på eftermiddagen vid poolen fick jag mitt första bett från en sandfluga, han dog direkt efteråt kan jag lova.

Paulina har hittat en jämngammal kompis som kom igår. Nathalie känner sig lite utanför men hon kan ändå roa sig själv, hon är inte riktigt i leka-med-kompis-åldern ännu.

Middagen intogs på mitt favoritställe La  Capanna som drivs av en italienare.
Han blev glad att se oss och vi fick fantastiskt god mat som vanligt.

Nu ska jag inviga min present, En man som heter Ove, som jag fick av Ida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar