måndag 3 juni 2013

Sommarjobb

I samband med att min mobil blev stulen i april så blev jag uppringd av en arbetsgivare som hittat mitt CV på Arbetsförmedlingen och ville träffa mig.
Jag åkte dit och träffade honom och det kändes mycket bra.
Han ringde upp efter några dagar och frågade om jag fortfarande var intresserad och sen gick allt väldigt fort.

Jag trodde att jag skulle få börja efter midsommar, men i måndags förra veckan började jag med en introduktionsvecka, började kl 7 första dagen och jag som är en av Sveriges morgontröttaste studsade upp ur sängen, kan ha varit för att jag var helt ensam i lägenheten också, men så jävla skön känsla från första start liksom.
Och så har det fortsatt hela veckan igenom. Det är så skönt att äntligen få ha arbetskamrater (har ju jobbat solokvist på dem senaste uppdragen) och jag känner mig redan som en i gänget och jag älskart!

Imorgon börjar jag på riktigt efter att ha haft 4 dagars ledighet.
Kommer jobba varje helg hela sommaren, (hej pengar!) förutom på midsommar då jag bad om att få ledigt, och det är tur att min mamma bor så pass nära som hon gör då hon kommer få vara med tjejerna en hel del i sommar, vilket dem såklart tycker är jätteroligt alla 3.

Är sjukt peppad och ser verkligen fram emot den här sommaren, nu kööööööööör vi! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar