torsdag 27 juni 2013

Avblåst

Puh, idag har jag varit orolig för dem nästkommande 2 veckorna då tvärbanan, som jag är väldigt beroende av, ställs in och då busstrejken ev skulle fortlöpa skulle även ersättningsbussarna utgå men nu ikväll kom parterna överens och jag kan andas ut, min snälla chef satt och kollade upp hur jag skulle kunna cykla till Huddinge istället men nu slipper jag göra det när jag börjar kl 7 på morgonen. Så nu hoppas jag att det sätts in tillräckligt med ersättningsbussar så att man får plats, tvärbanan slukar rätt så mycket folk.
Men det är nästa veckas mission.

Nu är jag helt slut efter att ha jobbat 3 10-timmars pass i rad så det ska sitta fint att komma hem nu och bara jobba 7 timmar imorrn innan jag får vara ledig en dag :)

Nattinatti ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar