fredag 5 oktober 2012

Oktober

Alltså vad fort den går, tiden, jag hinner knappt med!

Förra helgen hade vi ett celebert besök av en Malin, en Malin som jag känt vääääldigt länge, en Malin som står mig väldigt nära och som jag vill och kan dela med mig av allt som faller mig in.
Hon bor i Hudiksvall med sin karl och sina två busfrön och anledningen varför hon var hos oss var för att hon invigde sin tjejklassiker med att springa Lidingöloppet.
Mina tjejer blev helt galna i henne direkt, vilket jag kan förstå (vi träffs inte så ofta som vi skulle vilja).
MAAALI, MAAALI gick Nathalie runt och sa hela helgen och så fort namnet Malin dyker upp så skiner hon upp som en sol, MAAALI!
Tack kära Du för att Du var här och förgyllde vår helg!

Annars är det en rätt fullspäckad månad det här må Ni tro!

Igår fyllde min lillebror 21 år, han är inte så liten längre nej, han kommer troligtvis ner till Stockholm i slutet på månaden och hälsar på :D
På lördag fyller världens bästa Karin år!
På söndag fyller världens bästa Ida år!
Till veckan ska jag ta med min mamma på hemligt äventyr för vi fyller nämligen år hon och jag, hon fyller 50 och jag fyller 28 på samma dag och det ska bli så skönt att få vara med henne en hel helg och bara vara, har inte hänt på många år.
Hon är väldigt nyfiken så Ni som vet gör bäst i att hålla det inom Er ett tag till så hon får finurla lite till :)
Helgen efter det kommer världens bästa Tina upp och hälsar på och det är 2 kalas den helgen, hoppas vi kan gå på båda.
Sen vankas det dagisfotografering och ytterligare en födelsedag, världens bästa Derva som jag har äran att få träffa imorgon då hon och hennes familj är här nere i Stockholm (också Hudiksvallare för Er som inte hänger med)
Imorgon ska vi för övrigt äta middag med världens bästa svägerska och söta kusintjejerna då Niklas jobbar på Öl- och Whiskymässan, sista dagen.
Och sen är det helt plötsligt november!
Och vad vi ska göra då tänker jag suga på lite till om jag kan hålla mig ;)

För övrigt så hade Nathalie feber imorse, 37,7 så jag höll henne hemma.
När vi och min mamma skulle hämta Paulina så hade hon bara 37 grader.
Paulina sover hos min mamma idag så jag och Nathalie har verkligen haft en mysdag som avslutades med 38,7 i feber.
Nu hoppas jag på sovmorgon imorrn när Paulina inte är hemma för Nathalie kan nog ligga och mysa ett tag om hon fortfarande är lite febrig, det är hon expert på!

2 kommentarer:

  1. Åå gulle er!! Tack så mkt för att jag fick bo hos er! <3 Saknar Dig och gotösarna!

    SvaraRadera