tisdag 9 oktober 2012

Frisörtips!

Ååååååååh vad jag skulle behöva klippa mig!
Sist jag klippte mig var i Thailand i våras och nu efter mitt enorma håravfall plus en utväxt är mitt hår allt annat än vackert.
Skulle dessutom vilja ändra min ljusa hårfärg till nåt roligare, men vad?

Jag brukar gå till Hårgänget på Söder men det kostar ju därefter.
Och när jag var in på sidan såg jag att min frisör var mammaledig, gud vad härligt för henne! Hon har varit min frisör i rätt många år så hon känns nästan som en kompis :)

Anyway!
Nu i dagarna ska denna braiga tjej starta sin egna salong, i Hudiksvall dock, men det kan nog lätt vara värt att åka dit för en klippning för vad jag har sett på bilder och sånt så är hon pretty awesome!
Här kan Ni gilla hennes Facebooksida och ta del av erbjudanden och sånt under öppningen och här är hennes braiga blogg som jag följt ett bra tag nu.

Nästa gång jag ska till Hudik får Du go wild and crazy med mitt hår Mia, hä löver ja! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar