fredag 19 oktober 2012

Födelsedag

Dagarna och veckorna är alldeles för korta för att jag ska hinna med det som jag vill göra, helt stört.
Förra helgen överraskade jag min mamma och hyrde en fantastisk Volvo V60 och bilade ner till shoppingmeckat Gekås i Ullared.
Hon har länge velat åka dit och jag "samlade" in pengar från nära och kära för att hon skulle få en slant att handla för också.
Hon blev jätteöverraskad och såklart jättejätteglad.
Vi hade en underbar helg tillsammans bara hon och jag, bästa sällskapet!
Vi kom fram på kvällen så vi gick in på Gekås och fick i oss en matbit och köpte med oss lite snacks och checkade sen in i stugan.
Uruselt skyltat, okänd adress och dåligt minne från min sida hittade vi äntligen fram dit vi skulle.
På lördagen var vi där innan öppning kl 7 och det var en härlig kö att ställa sig i.
VD-Boris var t.o.m där och kollade så att allt stod rätt till.
Kl 17 var vi sen därifrån.
Det var så sjukt mycket folk så man fick köa till precis allt, ville man kolla på en väska så fick man köa till den väskan osv, det var det värsta jag sett, men det gjorde ingenting, vi är ju lugnet själv båda två så vi brydde oss inte om det och gjorde det vi ville göra i våran takt så det funkade super.
Jag hittade en hel del kläder till mig själv för en gångs skull, träningskläder också, sen blev det julklappar till alla 8 tjejer som vi firar jul med samt presenter till resten av barnen som fyller år detta år, lite påfyllning av finkem och förbrukningsmaterial och pulkor, det var väl typ det.
När vi kom hem på söndagen och jag och mamma fyllde år fick jag en urfin teckning av Paulina.
Hon har varit helt ointresserad av bokstäver och att skriva förutom P så jag blev galet rörd över denna


2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅ Vad fin teckning! Bästa!!! <3 //Ida

    SvaraRadera
    Svar
    1. ♥ Eller hur?!
      Plötsligt händer det ;)

      Radera