lördag 7 juli 2012

Lördag

Imorse sprang jag 5 km, det var så varmt ute och jag hade velat springa mer men det gick inte.

Niklas och Paulina åkte ner till Södertälje för att kolla på Djurgårn med Fredrik och Isabella.
Då fick vi ett roligt spontanbesök av den andra halvan, Ullis och Ebba.
Vi promenerade runt ner mot Henriksdalshamnen och åkte Lisen-båten och tjejerna fick springa sig trötta.

Stekte pankisar till tjejerna och Ullis käkade takeaway från Kina Thai Gården (konstigt namn tycker jag) och jag slängde ihop en sallad då jag inte var hungrig.

Nu sover Nathalie och det är snart dags för Paulina också.
Imorrn är sista simmisen och alla märken ska köpas så det blir att kliva upp tidigt.

Bilden är en detalj från en av lekparkerna här i Sjöstan som vi var till idag :)


1 kommentar:

  1. Vad roligt att du kände det på dig! Och så rätt du hade, snart inne i v23. Tiden föyger fram.
    Jag är otroligt glad och njuter så mycket jag kan. Har vart väldigt orolig och kunde inte riktigt njuta förens efter RUL. Knappt då, men det kommer mer och mer ju fler och tydligare rörelser jag känner. :)
    Tack för din kommentar!

    SvaraRadera