torsdag 21 juli 2011

Lyx

Det är verkligen lyxigt att Niklas har semester.
Snart har hälften gått men vi har hittat på en massa skoj hittills.

- Jag har tagit en drink på Thaibåten med mina fina Harmångersjäntor och 2 till
- Vi har varit ute 8 timmar i sträck en dag och då blev det Skansen, kollade genrepet av Allsången också :) Paulina fick en ansiktsmålning och sen åt vi middag på Boule och Berså med svärmor
- Vi har varit i stora Blecktornsparken och lekt med Felicia och SNART nyblivna 2 barnsmamman Lily
- Vi har varit till banken och skrivit papper på lånet på nya lägenheten
- Jag har tränat nästan varje dag, sjuk träningsvärk i magen idag, det gillas ;)

Imorrn åker vi ner till Lidköping för att fira Niklas 80-åriga mormor Ninni och sen bär det vidare till Borås för djurpark, fotboll och hoppa i hotellsängar på Scandic.
Vi kommer hem på måndag natt.
Sen är vi hemma i 4 dagar innan jag och Niklas åker tåg ner till Malmö över helgen för att kolla på ytterligare en match, ska bli mysigt att vara bara vi, och hans kompisar då, men jag gillar ju faktiskt fotboll så hoppas på en bra match oavsett vem som vinner ;)

Nu kommer lite bilder:
Måns Z i grön solhatt på Skansen, tihi
Fotade utan blixt så därför är inzoomningen av de 2 risgrynen så suddig, men dem finns där ;)


Årets ansiktsmålning till vänster, hon ville verkligen inte att jag skulle fota, och sen fjolårets till höger gjord av samma tjej tror jag, fast på olika ställen.

Flög flygplan all by herself på Skansen, det trodde jag ALDRIG!

En underbar bild som Niklas tagit :)

1 kommentar:

  1. Men guuuud vilka underbara bilder! Jag är tokkär i dina flickor, de är så himla söta!!!!! PUSS

    SvaraRadera