måndag 11 juli 2011

Inte värmeutslag

Tack för alla svar angående prickarna! :)
Jag var till husläkaren med henne imorse, dropin, den startar 8.30 och då var vi där.
9.50 tror jag vi fick komma in, sist av alla, trots att vi inte var dem sista som kom, undrar hur prioriteringen går? Vi klev upp kl 8 så ingen av oss hade ätit frukost heller...

Nåväl, doktorn undersökte henne och kollade noga på alla kroppsdelar, kollade i öronen och i halsen och uteslöt alla barnsjukdomar, då hon är vaccinerad och inte visade symptom.
Värmeutslag var det definitivt inte, troligtvis allergisk reaktion på något, vad vet vi ju inte, jag har inte bytt tvättmedel, inte gjort nånting annorlunda.
Hon fick medicin utskrivet Tavegyl som jag ska ge på kvällen då det gör henne trött.
Hoppas att det hjälper!

Idag är det inte lika många prickar men dem är mycket större istället och det ser ut och känns som finnar, utan fyllning då. Hon verkar inte lida av dem, det är värre för mig :(

Matchade tjejerna i me&i klänningar idag igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar