tisdag 4 mars 2014

Fet tisdag

Idag kom min smarta tv hit, den kommer nog trivas bra när allt är klart på nedervåningen.

Jag var till Huddinge och letade outfit till lördagens Mellofinal men hittade "bara" till tjejerna, dem kommer vara snyggast på hela Friends.

Pratade med Tina som "flyttar" tillbaka till Australien imorrn, buuuhuuu.
Även Lina ska ut och resa imorrn men hon hoppar av i Thailand och när hon kommer tillbaka så ska hon få komma och kika hur jag och tjejerna har det.

Hämtade paket på jobbet så nu har jag en ny rosa grej i köket, matta, nu är det gardin och duk/löpare/tabletter och möjligtvis vägghylla kvar att köpa i mitt rosa tema.

Fick brevet från SÖS.
Den 26:e är det dags. 3 veckor från imorrn. Joooooobbiiiiiig!

En semla har jag faktiskt ätit också dagen till ära,  första och sista, brukar alltid hinna med att trycka ner några innan fettisdagen men i år har jag varit duktig.
Bästa sällskapet hade jag också.

1 kommentar: