fredag 7 mars 2014

Bajsmamma

Tjejerna sov på hotell inatt och ringde mig precis när jag klivit upp från badkaret igår kväll.
Nathalie var inte på sitt bästa humör och sa att jag var en bajsmamma och att hon inte ville komma till mig och sånt som verkligen sved i mitt mammahjärta.
Imorse ringde dem igen och då var jag fortfarande en bajsmamma och jag sa att jag blev ledsen när hon sa det.

När jag hämtade på dagis hade hon precis ramlat på rumpan så när hon såg mig kom hon springandes med öppna armar och krokodiltårar, då var jag ingen bajsmamma längre :)

Nathalie lackade ur på tunnelbanan och skulle absolut inte åka bussen hem från Högdalen så vi åkte en station till för att kunna promenera hem och då lackade Paulina ur och när vi väl klivit av så kom Nathalie på att hon ville ta bussen iallafall men den hade vi missat och jag stod fast vid promenaden och vilken succé det blev!

Finns en parklek alldeles intill, Rågdalen, så där stannade vi och gungade jääääättehögt och provade rutschkanorna tills jag höll på att kissa på mig.
Vi handlade lite gott och hoade i en tunnel och vips så var vi hemma.

Visade deras outfits inför imorrn och dem blev SÅ glada och satte på sig allt direkt.
Imorrn ska jag ta lite bilder så Ni får se vilka pinglor till tjejer jag har :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar