måndag 2 maj 2011

Viktigt

För 2 år sen började jag kampen mot kvarvarande gravidkilon + lite till.
2 veckor med Nutrilett resulterade i - 7 kg och då var jag nere på samma vikt som innan graviditeten och sen körde jag LCHF i 2 månader som resulterade i - 7 kg till.
Jag sa aldrig något till någon så när jag träffade folk som inte sett mig på ett tag så märktes det stor skillnad såklart.
Jag trodde aldrig att jag skulle fixa det men det gjorde jag uppenbarligen, och det bästa var att jag höll vikten.

Graviditet nr 3 resulterade i + 30 kg och ONT i kroppen.
För 1 vecka sen började med Nutrilett igen, utan att säga något till någon för när jag gjorde det för ett tag sen så tappade jag motivationen snabbt.
Denna vecka har jag fuskat lite med bars och ibland endast druckit 4 shakes istället för 5 och på Valborg lyxade jag till det med en Fajitasallad på Texas Burger & Co; har sällan njutit så mycket av mat :)
Men ivilketfallsomhelst så har denna vecka resulterat i - 5 kg och nu är jag så less på Nutrilett så jag hoppade på LCHF lagomt till middag och åt falukorv, bacon, stekta ägg och gurka och det var SÅ gott att få äta igen och det bästa av allt är att jag fortfarande är mätt över 4 timmar senare, älskar att vara mätt :D
Så nu har jag 12 kg kvar till samma vikt innan graviditeten och skillnaden denna gång är att jag rör på mig mer och tränar så jag hoppas det går snabbare nu, är så less på att ha samma kläder jämt...
Heja mig!!!!!
Published with Blogger-droid v1.6.8

4 kommentarer:

  1. Heja dig, du är grym!! Inspirera mig! ;) Men du, kom ihåg att du är vackrast ändå, oavsett vad vågen visar! <3

    SvaraRadera
  2. Precis vad jag behövde, lite pepp på kvällskvisten! Tack för det. Jag håller med dig, nutrilett är galet tråkigt!

    SvaraRadera
  3. Hejja dig!!!!! <3

    SvaraRadera
  4. Heja dig!! Jag behöver en kickstart. Kan Nutrilett vara ett bra alternativ då? Har du några bra tips att ge?

    SvaraRadera