söndag 2 oktober 2011

Oktober

En av dem mest händelserika månaderna i år hittills, tänk att 2011 snart är ett minne blott!?

Jag har tankat massa härlig energi i form av en Lina med en härlig promenad i solen, en Jessica som kom med ursöt present och godis och slutligen en Anna som bjöd på gofika x 2 och en liten prommis i solen.

Huvudvärken har jag haft som trogen följare ända sen i onsdags, mycket härligt.

Månaden bjuder bl.a på:

Min minsta lillebrors 20-årsdag (!!!!!!!!!!!!!)
Läkarbesök für mich
Tjejfest hos Ida
Kusinmys hos Saga
Vaccinering av Nathalie
10-månaderskontroll
Min 27-årsdag + mammas 40 something-årsdag ;)
UnderBARA barn mässan
Dop för Linnéa
1-årskalas för Ebba
Jessicamys
Tandläkaren med Paulina

Och den 26:e lyfter planet mot 5-månaders sol och bad.

Ni som vill hinna ses innan vi åker hör av Er!

Thailandsbloggen är fixad och jag kommer att outa den inom kort så Ni hinner hitta den innan vi åker.

1 kommentar:

  1. Det är härligt när mycket händer! :) Efter hektiska veckor brukar jag unna mig tid för mig själv med form av massage och dyl. Billigast är att hitta massagen här http://www.upplevelse.com/halsa-skonhet har jag märkt, så prisvärt!

    Ha så kul med solen och energin.

    SvaraRadera