tisdag 25 oktober 2011

Dan före dan

Förlåt för dålig uppdatering (ökenvarning) Ni är så söta som går in ändå :)

Det har varit mycket, många farväl har gjorts och det är lite ångestladdat nu.
Hur ska jag överleva utan mina vänner IRL?

3 resväskor är packade, 3 ryggsäckar, 1 dataväska ska med och så har vi 2 barn och en barnvagn också.
Hur ska det gå?!
Paulina kommer hålla sig sysselsatt hela vägen men det är Nathalie jag är "orolig" för..
Hon är för liten för eget säte och för stor för en liggkorg. Hon vill inte sitta i knäet och mysa eller bara sitta still. Hon har gått minst 7 steg själv ett antal ggr så hon vill ju bara fortsätta att lära sig gå.
Men 10 timmar ska vi väl klara av gentemot de 5 månader som vi har framför oss i paradiset!

Förhoppningsvis blir min sjukdom lite bättre i värmen men jag har fortfarande lika ont i handleden som innan så blir bara den lite bättre kommer det mesta kännas bättre!

Det har inte sjunkit in hos mig ännu, det tar nog ett tag.
Paulina tyckte det var jobbigt att säga hejdå till dagis så det gjorde hon inte, men vi ordnade kak- och saftkalas för Regnbågen idag med våra hembakta och mycket populära kakor.
Bästisen Felicia är och har varit hemma med vattkoppor så de provskypade idag.
Jag inväntar vattkoppor på Paulina också då det var 4 fall på avd just nu...
Hoppas det bryter ut i Thailand och inte på flyget.

Nu är det dags att raka de fleramånaderlånga hårstråna på benen så dem är redo att brännas som resten av kroppen (läs fläsket) ;P

Länkar till Thailandsbloggen vid tillfälle igen och sen säger jag tack och hej härifrån så länge!
Happy Halloween, God Jul och Gott Nytt År! ;)

Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Guuuuud vad jag kommer sakna dig!!!!!!!!!!!!!!!! Hur ska jag klara det här utan dig?! TACK för Skype och mail! Och WhatsApp! ;) Hoppas att resan går smärtfritt och att ni får fem underbara månader i paradiset! Såg att det finns biljetter till Thailand för strax över 3000 kr om man åker typ nu, synd att jag inte kan hänga på! Älskar dig vännen! Puss och kram

    SvaraRadera