torsdag 13 oktober 2011

10-månaderskontroll

Denna gång var det läkarbesök men först fick vi träffa vår sköterska som vägde och mätte.
Berättade för henne om fibromyalgin och hon blev ledsen för min skull.
Hon önskade oss en trevlig resa och sen kom läkaren och hämtade oss.

Inne hos läkaren fick hon; 2 klossar som hon slog mot varandra, visa pincettgreppet genom att plocka upp ett gem ur hennes hand och så undersöktes hon.
Allt såg bra ut och vår fina sköterska överöser alltid Nathalie med beröm så det känns ju alltid kul :)

Vikt: 11,5 kg
Längd: 77 cm
Huvudomfång: 47 cm

Paulina 10 månader
Vikt: 11,2 kg
Längd: 75,5 cm
Huvudomfång: 47 cm

Jag 10 månader:
Vikt: 10,4 kg
Längd: 74,5 cm
Huvudomfång: 46 cm
Hon fastnade i ballongtrasslet så det såg lite kul ut när hon kom ut med alla samtidigt

Provsitter nya vagnen
Är så dålig på att fota nu för tiden men snart kommer det en massa härliga bilder från paradiset i den andra bloggen. Det blir nog så att jag lägger denna blogg på is medan vi är borta och jag blir jätteglad om Ni vill följa med till den, och om inte så är jag glad att så många följt mig hit iaf, trots att Ni är usla på att kommentera :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar