måndag 7 oktober 2013

Girls night out

Lördagen blev verkligen lyckad.
Vi käkade "tapas", prosciuttolindad sparris, vitlöksaioli, avocado, fetaost, melon m.m. och det var sjukt gott.
Jag fick fina presenter, En man som heter Ove, armband och en miniros, och såklart ett kort med en uggla på :)
När 4 flaskor vin var tömda så begav vi oss mot Söder.

Träffade HannaBanana (som bor i Jakan) på Gullmars, vad är oddsen liksom?

Vi hamnade på Kvarnen, där drack jag kvällens sista glas, skönt ändå att jag har nån slags spärr ;)
Efter att ha hängt där en stund promenerade vi till Patricia och dansade lite.
Det var galet mycket folk så det blev en aning trångt.
Jag hade turen att få skjuts hem med Idas Calle så jag var hemma vid 4-tiden.
Somnade på toaletten, men det behöver jag inte ta här ;)

Kvart över elva vaknade jag, tog två alvedon och drack en halvliter vatten i förebyggande syfte (har aldrig varit bakis) och mådde sen tipptopp hela dan till skillnad från vissa andra :)
Tack tjejer för en grym kväll!

1 kommentar:

  1. ååå vad kul! :) och herregud vad snygg du är, människa! puss!

    SvaraRadera