måndag 12 november 2012

Blod

Paulina har vaknat upp blodig ett antal gånger nu.
I fredags väckte jag henne och möttes av detta
Hon var blodig på händerna och såklart i sängen (kudde, täcke, filt, lakan, gossedjur)
Jag trodde att hon petat sig i näsan när hon sover.
På lördagskvällen satte jag på henne tumvantar så att hon inte skulle kunna peta sig i näsan men lik förbaskat så vaknar hon upp blodig, denna gång i vår säng.
Sen säger hon att hon började blöda i sin säng och la sig sen i myshörnan och kom till sist in till oss och mycket riktigt så var det ju blod även där, och hon har haft vantarna på sig hela natten så hon hade inte petat sig i näsan denna gång.
Hon tror att det är snor så hon torkar av sig på allt hon kan få tag på.

Idag var jag hos husläkaren med henne och hon skickade en remiss till en öron/näsa/halsläkare, då ska han även få kolla upp hennes snarkningar.
1-2 månader skulle det ta, hoppas det går fortare.

2 kommentarer:

  1. Om ni inte redan fått det rådet så testa Nozoil. Jag hade jätteproblem med näsblod i flera månader och fick tillslut tid för att bränna blofkärlen i näsan. Medans jag väntade testade jag nozoil och efter 2 dagar med det slutade närbloden för gott.

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Ingen har nämnt det innan så blöder det igen ska vi absolut testa :)

    SvaraRadera