onsdag 14 november 2012

23 månader

Förra helgen var vi på 2-årskalas, det var snyggingen Elliot som stod för det.
Massa gofika var det och massa presenter fick han, biltokig som han är så bestod i princip allt i det temat så han var en mycket nöjd 2-åring.
Jag och jäntorna fotade varandra innan.

Om exakt 1 månad är det dags för Nathalie att fylla 2 år, herrejävlar vad tiden går!
Hon har blivit så stor, sjunger och pratar jämt och det kommer nya ord varje dag, hon försöker sätta ihop meningar men än så länge är det "bara" 2-ordsmeningar som kommer ut.
Hon får oss att skratta flera gånger om dagen men hon är även expert på att driva oss till vansinne.
Hon kan vara väldigt elak mot sin storasyster som kör stenhårt på kompisreglerna dem gjort upp på dagis så Nathalie får aldrig nåt tillbaka, förutom ett skrik möjligtvis och då blir hon bara ännu mer provocerad.
Hon vet vad hon vill den lilla damen, och är inte rädd för att visa det heller.

1 kommentar:

  1. Hey sweet, okej, du tror mig nog knappt längre, men ett paket är packat och redo för avfärd men då hittar jag banne mig inte adressen igen, hur jag än letar. Åh bliss dumt dumt, snälla skicka igen. puss och kram från oss!

    SvaraRadera