tisdag 18 maj 2010

Sommaren knackar på

Så här ser eftermiddagarna ut nu för tiden, hon vill mer än gärna ta med sig motorcykeln eller bob som hon säger och åka efter dagis. Det här var innan värmen kom.


Äntligen lyser solen och det kommer varma vindar.
Jag njuter till fullo, men jag tror ungen njuter mer än mig :)

Igår var vi på gräsmattan och Paulina sprang barfota för att ett annat barn gjorde det.
Är ledig fredag till söndag men som det ser ut så kommer det bli regn, skulle inte förvåna mig ett dugg.

Min mamma har inte lyckats flytta ner ännu, men imorrn så är det dags! :)

Dessa bilder är från i lördags när vi var på lekparken.


Niklas har gett henne en DIF-tröja som han haft i många år, det var ju faktiskt matchdag i lördags också, dock förlorade dem, men hon gillar tröjan :)

Har nyss avnjutit en skål med rabarberkräm som jag kokat idag och ska nu göra i ordning mig för jobb. Får se om tåget är inställt även idag, igår kom jag en halvtimme försent...

1 kommentar:

  1. Sötnos ungen! Tycker hon är fin i tröjan :)
    Är ledig månd-torsd nästa vecka, ska försöka hitta ngt att ha till festen. Om du är ledig och har tid för en träff kan du ju höra av dig. Annars ses vi om en vecka kramar Lina

    SvaraRadera