onsdag 2 december 2009

Paulina har nåt att berätta


8 kommentarer:

  1. haha va söt hon va på den bilden!!

    Nu är det äntligen ute! Va skönt! då kan jag skriva om dte ja med :) haha! Kram

    SvaraRadera
  2. Aaaaaaa jag visste det! Har haft det lite på känn.....och nyss lunchade jag med plan6 och vi snackade om ditt sjukhusbesök mm och bebis var det enda vi kunde komma fram till! Hihi... vad roligt! När förväntas bebisen göra entré?
    Skriver mer sen, måste hämta Charlie nu. Roligt med all uppdatering!
    Många kramar från oss!!

    SvaraRadera
  3. Grattis även här! När är det dags som sagt var?Kram Emma

    SvaraRadera
  4. stort grattis! kramar från mig!:)

    SvaraRadera
  5. Underbart! Stort grattis :D

    SvaraRadera
  6. Om Ni klickar på länken under bilden så kommer Ni till gravidbloggen.
    Jag går in i v.15 imorrn och BF är 3 juni :)
    Tack för alla gratulationer!!!
    Många kramar!!

    SvaraRadera
  7. GRATTIS! Åh vad roligt!! :D

    SvaraRadera
  8. Nämmen du vilka glada nyheter! Underbart!

    SvaraRadera