onsdag 2 april 2014

På riktigt

Den senaste tiden har jag gått runt med ett stort leende och en utstrålning som inte går av för hackor (har jag hört)
Jag är förälskad.
Han heter Uffe och han är en kollega till mig så vi har verkligen lärt känna varandra på ett väldigt bra sätt, bästa sättet om Du frågar mig.

Jag har fått frågan fleeeera gånger om han är en av anledningarna till att jag ville separera i oktober förra året, och svaret är nej.
Vi kan inte svara på när/hur det började men det har misstänkts rätt länge på jobbet, redan innan vi ens själva gick i dem tankarna.

Paulina och Nathalie har även dem haft sina misstankar om att jag är kär i Uffe, jag frågade varför dem trodde det och svaret var enkelt;  för att jag gillar bananer (frågor på det? :P)
När han hade åkt hem till sig sist dem träffades så sa jag som det var och dem blev jätteglad och frågade när vi skulle flytta ihop, haha.

Han är en helt fantastisk människa som jag kan prata med om ALLT och han har varit ett grymt stöd i mina jobbigaste stunder. Han har humor och kan få mig att asgarva hur lätt som helst. Han är fruktansvärt snäll och trevlig och därmed väldigt lätt att tycka om, mina tjejer tycker nog om honom nästan lika mycket som jag (och jag tror det är ömsesidigt också)
Han har två grabbar som är 11 och 13 år som jag inte träffat så mycket än då han har dem varannan helg (den helgen jag har tjejerna)
Alltså det finns så mycket jag gillar med karln så jag tänker inte rabbla upp allt för då orkar Ni inte läsa men han är jättefin på alla sätt och vis :)

Idag var vi och besökte hans föräldrar, det var första gången och sånt är ju alltid lite nervöst.
Jag kan förstå hur han kan vara så fantastisk för dem är ju likadana själv. Vi blev bjuden på god lunch och Uffe visade mig gamla fotoalbum, han var bedårande även som liten.

Jag mår så sjukt jävla bra just nu och det är jag verkligen värd efter allt som har varit.

1 kommentar:

  1. Ååå! Det är äntligen din tur hjärtat! Så glad för er skull, han är världens lyckligaste som fångat dig! <3 Klart han är fantastiskt snäll, det är ju du med! :-* Love u! Puss Tina

    SvaraRadera